Oprogramowanie

Artykuły

Nowy wizerunek DALIM SOFTWARE

DALIM SOFTWARE GmbH, producent wysoce efektywnych skalowalnych rozwiązań w dziedzinie oprogramowania dla tworzenia, produkcji i zarządzania zawartością rozmaitych mediów, opublikował nowy wizerunek korporacyjny

Nowe logo i slogan odzwierciedlają nowe kierunki strategii rynkowej i technologicznej

Profil działalności firmy określa nowe logo ze sloganem, "Strategic Media Technologies" (strategiczne technologie medialne). W lipcu zostanie udostępniony nowy projekt strony internetowej.

DALIM SOFTWARE dokonał wielu zmian w technologii generowania i przekazywania informacji. Rozwiązania ewoluowały od obsługi użytkownika pojedynczej stacji roboczej aż po platformy wieloużytkownikowe i wielokanałowe. Firma uczyniła krok naprzód w dziedzinie potężnych zautomatyzowanych workflow, zaś ostatnio opracowała wysokiej klasy narzędzia ES sprawiające, że biznesowe workflow stają się łatwo dostępne dla wszystkich kanałów dostawczych oraz partnerów projektowych i biznesowych. 

Oznacza to jednocześnie postęp dla klientów. Baza DALIM SOFTWARE nigdy nie dzieliła klientów na niewielkie punkty usługowe, czy też wielkie korporacje międzynarodowe. Wszystkie rozwiązania DALIM SOFTWARE, zarówno dla małych jak i dla wielkich firm, mogą działać w podobny sposób, oferując automatyzację produkcji przy pomocy wspólnych rozwiązań.

"Firma DALIM SOFTWARE i jej pozycja na rynku zmieniły się znacząco od czasu opracowania poprzedniej wersji wizerunku," powiada Dr. Carol Werlé, dyrektor naczelny DALIM SOFTWARE. "Zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, by w zewnętrzne wyobrażenie firmy włożyć równie dużo energii i trudu co w rozwiązania technologiczne. Wypada, by nasza reputacja, związana z pomysłowością, innowacyjnością i inwencją twórczą, znalazła odbicie w nowym korporacyjnym logo, lepiej reprezentującym nasz przodujący potencjał i zaufanie do naszej przyszłości."

Christopher Graf, odpowiedzialny za relacje z klientami w DALIM SOFTWARE, dodaje, "Wizerunek korporacyjny to wizerunek firmy, ilustrujący jej zasady i obszar działań. Dla nas zmiana wizerunku nie sprowadza się do samego tylko logo. Poza znakiem graficznym koncentrujemy się na naszych obecnych i przyszłych klientach, w jaki sposób możemy im pomóc w ich dążeniach. Ten proces myślowy pomógł nam w sformułowaniu klarownej płaszczyzny porozumiewania się z naszymi klientami, partnerami i pracownikami, i w określeniu lepszej pozycji dla naszego wyjątkowo wydajnego modułowego oprogramowania, oferującego wspólne rozwiązania dla tworzenia zawartości rozmaitych mediów".

Cofnij Drukuj